sobota 8. března 2014

°°Knižní a Svatební veletrh°°

Hi všichni =^^=

Dneska mám takové celkové shrnutí naprosto skvělého dne. Díky mému tatíkovi jsem opět dostala nějaké volné vstupenky a tentokrát na Knižní veletrh, který se koná už od pátku 10:00 a bude trvat až do nedělního (zítřejšího) odpoledne na Ostravském výstavišti Černá Louka.
Jelikož nerada chodím na takové akce sama, tentokrát jsem pozvala Šárinku ( Křehkou figurku ), která díky bohu mé pozvání neodmítla :D.
Sešli jsme se přesně v deset v nákupním centru Karolína, kde jsme strávili hodinu v Marks & Spencer okoukáváním a vybíráním.









Roztomilouncí králíčci <3 kteří dokonale upoutali Šári a já musela fotit :D



Jahodovo malinový čaj, měla jsem už stejný jasmínový, který byl výborný tak jsem si dneska vzala tenhle a hned jak jsem dorazila domů jsem si ho udělala. Má dokonalou vůni, opravdu po jahodách, krásnou barvu  a chuť naprosto výtečná. I já která na ty ovocné moc nejsem a mám radši spíš zelené jsem opravdu nadšená :)

Další obchod na který jsme zaútočili byl NanuNana ze kterého jsme si  sice nic neodnesli , ale dobře se v něm debatovalo a pro ukázku akorát naprosto kouzelné dózičky.



Pak jsme se konečně odhodlali jít na veletrh, který nutno podotknout probíhal současně ještě s výstavami Dovolená a Svatba. Venku byly vystavené tour busy a obrovská fronta, která vypadala až děsivě, naštěstí,
otevřeli i třetí pokladnu a tak jsme se nakonec probojovali mezi prvníma a proměnili naše vstupenky na jednu vip, kterou nám nakonec vzali a dali nám místo ní jen razítko na předloktí. Konečně jsme byly uvnitř, kde bylo opravdu lidí a lidí, první jsme navštívili svatební veletrh a obhlíželi make up, šaty a spousty jídla a jídla.


Muffinky, Cupcake, Makronky a spousta sladkého <3



Naprosto dokonale vytvořená svatební tabule vhodná spíš na Birthday party :D

Spousta čajů, kterých bylo opravdu moc jak na výstavě svatba tak i na veletrhu knih


Opravdu příšerný auto, možná někomu se to může líbit, ale mě osobně to přišlo jako, velký pojízdný mýdlo (opravdu nevím proč mě napadlo zrovna tohle :D)

Svatební kytice :3 ty byly opravdu krásné jen mě mrzí, že jsem tam neviděla žádné převislé jen tyhle kulaté.

.........
Chtěli jsme se usadit pod molem a podívat se na přehlídku šatů a kytic, ale bylo opravdu tak narváno, že jsme nakonec opustili svatební výstavu a postoupili o patro výš na veletrh knih.
Kde nutno podotknout to s davem nebylo o moc lepší možná i naopak. Ve knižních výprodejích nebylo nic slavného a o zbytku by se to dalo říci podobně, byly to většinou neznámé knihy, které ani nevypadali dvakrát poutavě, hodně se na stancích vyskytovali slovníky, fantasy a našla se tam  paní s mangama u které jedna stála 100 korun (měla všechny díly gravitation *__*).
Jelikož jsme moc milé osoby nechali jsme se vtáhnout k šarlatánům, kteří prodávali podivné knihy stylu poznejte svou duši, osvoboďte své já od trápení a dejte za to nehorázné peníze (cena tenké černobilé brožury byla 150 korun) a nalákali nás na test stresu, který fungoval na tom principu že jste tiskli podivné válečky a podle toho jak silně jste je tiskli šipka ukazovala na míru vašeho stresu, nebudu lhát tiskla jsem si je tak jak jsem chtěla a to hlavně z nudy a naštvání, že jsem se do něčeho takového nechala navrtat TT"
Když už jsme se chystali veletrh opustit narazili jsme na stánek s knihami od Arnošta Vašíčka u kterého seděl k Šárčinému překvapení (ona ho na rozdíl ode mě poznala) pan Vašíček osobně. O něm jsem zatím jen slyšela, ale nic od něj neviděla ani nečetla, takže tohle byla skvělá příležitost to změnit. Nakonec jsme si tedy z výstavy odkráčeli směr bufet spolu s podepsanými knihami.
Nyní už tedy fotky toho co jsme všechno nakonec nesli domů.










Šárčina panna cotta (snad jsem to napsala dobře :D)









Moje maronky ta dvojbarevná je nějaké dračí ovoce a zelená je pistáciová, nikdy předtím jsem je neměla, ale hrozně jsem toužila je zkusit a nutno uznat první makronky v mém životě byly dokonale :3









Makronky od Šárinky myslím že zelené jablko a citron pokud si pamatuji správně citron jsem neměla odvahu zkusit, ale zelené jablko bylo celkem dobré :D














A Šárčina ztracená brána :)



Setkání s tajemnem,  jde tam vidět má ruka :D



Krásné a vtipné placky a ano ta barbínovská je moje :D

No nesli jsme toho mnohem víc, ale většinou to byly věci co není třeba dokumentovat :) Byl to opravdu krásný den a zítra je ještě poslední den výstavy. Nutno podotknou že většina fotek je práce foťáku od Šárinky a jakmile bude na blogu i její článek přihodím sem odkaz :)
Pokud jste se dočetli až sem opravdu gratuji :D a přeji hezký zbytek dne já jdu číst :)


11.3.2014
dodatečně tedy odkaz na článek ještě od křehké figurky :)
http://dummaby.blogspot.cz/2014/03/4-knizni-veletrh.html





Žádné komentáře:

Okomentovat