úterý 10. prosince 2013

Brno- zelený svět

Hi,Hi, To jsem já Lumikki jako první článek přináším opožděně report z Brna, přesněji řečeno ze Zeleného světa.
Zelený Svět je mezinárodní odborný zahradnický a floristický veletrh s třináctiletou tradicí.
Je ryze odborný a má význam pro ty, kteří podnikají v oboru zemědělském, zahradnickém, floristickém a jim podobným.
(http://www.green-world.info/?azv=pro-navstevniky)

Já  osobně mám veletrhy tohoto typu opravdu ráda a na výlet do Brna jsem se nadmíru těšila. Veletrhu jsem se již jednou účastnila v roce 2011 (kdy jsem se stála terčem jednoho novináře,který mě se zálibou fotil) a byla jsem mile překvapena, letos už jsem si však přišla dost ochuzená. Veletrh se zaměřil spíše než na floristickou část už na 90% pouze na zahradnickou techniku.
Takže s velkým zklamáním jsem po 5 minutách měla areál celý zhlédnutý a zbytek času strávila na džusu s kamarádkou Hachi a nakonec na parkovišti před budovou než jsme se vydali zpět na nádraží s taškami katalogů a letáku o tom jaký truhlík by jsme si měli pořídit a jaká závlaha bude ideální.
Takže kromě zábavné dvouhodinové cesty ve vlaku,pěší procházky až na výstaviště by se dal tenhle den považovat za ztracený samozřejmě že pokud si vybavujete zahradu nebo nakupujete do firmy přijdete si na své, ale obyčejný člověk neznalý v oboru nebo florista už by si na své stejně jako já asi nepřišli. Tímto uzavírám Zelený svět a už se těším až vyjedeme zase s Hachi do Olomouce na Flóru. x)


Více informací na stránkách http://www.green-world.info

 







.


Žádné komentáře:

Okomentovat