pátek 27. prosince 2013

Vánoční víla

Hi, tak konečně slibovaný report Vánoční víly.

Vánoční víla je akce, kdy lolitky své náhodně přidělené svěřenkyni posilají k vánocům dáreček x). Víla může být anonymní nebo svou totožnost odhalit. 
Letos se ji ujala po pár problémech Cherry a myslím že se povedla na výbornou. Teda alespoň já jsem byla nadmíru spokojená a nebyly s vílou žádné problémy.
Já jakožto víla jsem měla jako svěřenkyni classic lolitku, kterou nechám v utajení a dáreček jsem ji odeslala na začátku prosince a dle sledování balíku došel v pořádku, těsně před vánoci jak bylo v plánu.
Mě přišel baliček od vánoční víly už v listopadu a po mých soukromých hádkách s poštou, o tom že neumí zvonit jsem si ho vyzvedla 26.11.
Musím uznat že má vánoční víla se opravdu překonala a já před ní smekám x)
a co jsem dostala ?



fotka x) a box opening video x)

Žádné komentáře:

Okomentovat