neděle 20. dubna 2014

Barvení vlasů na růžovou č. II

Hi všichni,

Nedávno jsme zveřejnila článek o tom jak jsem barvila vlasy na růžovo za pomocí melíru a ke konci jsem zmínila o tom že dobarvovat budu Directions.
Dnešní článek bude tedy recenze téhle barvy.

barva Directions
Předem odpovím na debilní otázku na, kterou se všichni ptají Directions (i manic panic) chytají pouze na barvením zničené nebo předem odbarvené vlasy ! na vlastní a ještě k tomu tmavé vám nechytnou vůbec na vlastních světlejších docílíte max. odlesku v dané barvě.
Po barvení melírem mi vlasy vybledly za tu dobu, až zpátky do blond a oranžové a tak byl čas vyzkoušet barvu Directions, kterou jsem si koupila.
Je to odstín Flamingo pink.


Barvu jsem nejdřív vyzkoušela na jednom pramenu a chytla přesně jak měla a tak jsem s nadšením nabarvila celou hlavu. Použila jsem zhruba polovinu kelímku a smíchala ji v poměru 3:1 s kondicionérem (musí být bílý!)

Kdyby bylo třeba budu dávat na youtube i video z barvícího procesu tak pak přidám odkaz :)
Barvu jsem měla na  vlasech 20 minut pod sáčkem.
a po smytí a vysušení byl výsledek takovýhle :)
(mám zmoklé vlasy :D )

Takže barva chytla krásně i na takové vlasy jako mám já na fotce kde mám obarvený jen pramínek a přežila déšť, aniž by pustila :D vlasy jsem ještě nemyla takže jak se bude vymývat netuším když tak pak dopíšu :) 

Žádné komentáře:

Okomentovat