pátek 25. prosince 2015

Anastasija vs. Vanoce

Zdravím Kentauříci a Jednorožkyně
Právě je půlnoc 26. prosince tedy dva dny po štědrém dnu. A sice nechápu, proč jsou všichni vždycky tak zvědaví, co kdo dostal pod stromeček, ale tak dobře pochlubím se jak to vypadalo u mě :D a jistě už jste si všimli, že poslední dobou přidávám spíš příspěvky zahlcené fotkami, tak to teď nebude jinak (vlak kreativity na psaní článků, ji vraždí škola), jo a mimochodem blíží se mé první zkouškové období... tak mi držte palce ! Jdem na to :) Jako první začnu jídlem :D

 Lidi objevila jsem vegan želé ! neobsahuje pravou želatinu a barviva jsou přírodní, prostě paráda :3
 Sice neumím péct a nejím sladké, ale nakonec jsem udělala linecké a kokosové kuličky, aby mi věřili, že i cukroví může být veganské :)
A moje štědrovečerní večeře, sojový řízek a bramborový salát do kterého jsem nacpala i cizrnu :D  chutná skvěle !
A teď ty dárky :) nečekejte předraženou elektroniku a značkové hadry... u nás se na dárky takového typu moc nehledí, spíš si dáváme kosmetiku a blbosti nad kterými se zasmějeme :D a druhá část mé rodiny, kde jsou vánoce právě jen o penězích a dárcích ....no prostě jsem tam letos nejela a už nikdy asi nepojedu .. :)

 Od ségry jsem dostala svůj vymodlený skleněný hrnek se slámkou ..paráda :3
 Samosebou literatura :D monster party ! protože jak všichni ví já miluji monsterhigh :D moje kniha no.1 na wishlistu All my friends are dead a samosebou ruský slovník :D
 Kalendář s potkany na nový rok, protože tenhle mám každý rok od té doby co jsem si pořídila svého prvního potkana :D, budík protože jsem líné prase co se nedá dostat z postele :D a tuhle sadu čajů chci vždycky pravidelně na narozky, svátek, vánoce, protože ji prostě miluji :D
 Od tety obal na noťas a od táty klávesnice s ruským layoutem ! :3
 Pak samosebou nějaká kosmetika to se vždycky nasbírá :)
 Pokladnička hello kitty ! tu jsem dostala už o něco dřív, protože prostě proto :D pokladnička cocacola s pokladem uvnitř od Lukáše :3 a Masha z pohádky Masha i medved ! moje vysněná panenka, kterou hned všude vyprodali a máma ji našla zapadlou mezi regály ... :3
 Tričko s Putinem, pletený cardigan, který je hrozně veliký a měkoučký :3 No a protože to k vánocům patří a já se na ně každý rok těším, tak teplé ponožky na spaní :3 :D
 Vánoční povlečení se sobama ! je uplně dokonalé, nádherné a skvělé a úžasné ! :3 teď už mě teprv z postele nikdo nedostane :D
Monster high ..opět :D bloky, růžový diář a nová mincovka, protože ta moje už je na sračky :D 
A nakonec tajná první fotka mým novým foťákem :D Máma, babička, táta a úžasně oblečený Luki :3 (má na triku soba !!! :3 :D pražák jeden!)

Dárky od kamarádu sem fotit nebudu, ale dávala jsem některé na facebook, tak to je ode mě vše přátelé a co vaše vánoce ? :)

Žádné komentáře:

Okomentovat