neděle 15. listopadu 2015

Moje BJD rodinka na dalším levelu :)

Zdravím Kentauříci a Jednorožkyně
Zatímco co tvořím články s vegan tématikou mi došlo, že jsem dlouho nenapsala nic o mých BJD poslední článek, byl těsně po Julově příjezdu a to už je rok zpátky. No a nejenom, že Juli vypadá úplně jinak, ale už není sám :) Takže menší update mé resinové rodinky.
Začneme tedy mým největším a nejstarším a to je Juli, dostal novou paruku, z červené plsti a světle šedé očka, má zpátky piercingy jako brada a bridge a několik nových tetování.
 
Nyní přejdeme k malé "alkoholové víle" která je u mě doma od loňských vánoc a byl to dárek právě k vánocům od mé kamarádky Jem :3 je přímo od společnosti Hujoo a je to model Hujoo baby. No a proč alkoholová víla ? :D Protože to je smyšlená postava, kterou Juli vidí vždycky, když je ožralej ... (takže pořád) :D
Tak tedy Shalotta Laevatein
No a novinka posledních dnů je hlava pro Nadyu a v životě by mě nenapadlo, že zrovna tahle hlava skončí u mě (tak to bylo i s tou Juliyovou :D ) Je to SOOM Teenie Gem Taco, která má modifikaci od první majitelky a to pootevřená očka. Co se týče Nadyi, tak to byl hodně dlouho plánovaný charakter Juliyovi mladší sestry, kterou opustil pří útěku ze Švédska, no a jakmile dostane tělo uzavře BJD skupinu v mé sbírce s příjmením Laevatein :)
 

Co se týče mých dalších BJD plánu do budoucna, nenalhávám si, že mi to stačí :D nejvíc spěchám na charakter Petriho Valentine, který bude stoprocentně model Resinsoul Song, pak plánuji ještě kokainovou vílu a asi zůstanu opět u hujoo, no a do hodně vzdálené budoucnosti, zatím bez vybraného modelu, potřebuji svůj hodně temný dream charakter steampunkového cirkusáka Richieho :3 No a poslední, co nevím jestli se mi poštěstí někdy splnit je od Dollchateau Sexta na drogového dealera Christiana Solovyova a Dollchateau Mephisto, který pro mě bude Hádes.

 



A společné foto nakonec

Žádné komentáře:

Okomentovat