neděle 15. listopadu 2015

Moje vegan tipy II. + recept na bagety s grillovaným tofu

Zdravím kentauříci a jednorožkyně, 
přidávám pár další foto tipu na trávožroutskou stravu ;)  a malý recept :)

Snídaně:
slunečnicový chléba s francouzskou pomazánkou a bylinkovým salámem
salát: čínské zelí, řapíkatý celer, rajčata, mungo, okurka, olivový olej
Bramborová kaše: rozmačkané brambory s sojovým mlékem natural a lžička kokosového oleje, sůl, jarní cibulka
Sojový plátek osmažený v hrášce
Vegan varianta tradiční české prasárny "buřtguláš"
osmahnutá cibulka, mrkev, kukuřice, hrášek, brambory, vegan bylinkový salám, jarní cibulka, koření (majoránka,sladká paprika, sůl, mletý pepř)

Rychlovka, už kupované zeleninové karbenátky s bramborem a zeleninovou toskánskou omáčkou, kterou si většinou dávám na špagety nebo do "číny" stojí pár korun v super/hyper
http://www.bikos.cz/data/alibona/max/toskan_omacka_classic.jpg
Směs : sojové nudličky (zalít vařící vodou a přidat koření jaké máte rádi a nechávám přes noc naložené !) pak je osmahnu na pánvi přidám od oka rajčatový džus, vodu, 5 polévkových lžic toskánské omáčky, pórek, lžíci chilli omáčky
Příloha: rýže uvařená s oreganem, ale směs se skvěle hodí i k topinkám !
A nakonec vegan tipů, se pochlubím dárkem od kamarádky co byla v Německu, nejsem moc na sladké, ale Chalva je věc kterou si to absolutně vykompenzuji, no a tahle skvěle voní, je sezamová s kakaem, no a co se týče chuti je prostě nepopsatelně úžasná a já se ji teď bojím sníst :D

Recept nakonec :) 

Před veganstvím jsem milovala bagety, pěkně rozpečené se sýrem, zeleninou, majonézou a vším co tam nacpat šlo :D Jenže od té doby co jsem přešla na veganství, jsem žádnou neměla a měla jsem na ni hroznou chuť, tak jsem trochu zaexperimentovala a bylo to překvapivě hodně dobré i přesto, že nenávidím tofu, které v bagetě tvořilo hlavní složku :D
Grillované tofu: uzené tofu, grillovací koření,chilli omáčka,sůl,pepř,česnek,oregáno, olivový olej, citronová šťáva


Tofu nakrájíme na tenké plátky, z všech zmíněných ingrediencí si připravíme směs do které tofu naložíme, zaděláme folii a necháme v lednici, aspoň tři hodinky.
Po té si tofu opečeme na domácím stolním grillu, ale dá se to ošidit i na pánvi :)
                               
Nakrájíme si zeleninu jakou máme rádi, já dala okurku, malé rajčátka a zelenou papriku.
Rozřízneme si celozrnné bagety, namažeme rostlinou pomazánkou (já měla francouzskou), vložíme plátky tofu, (ke grillovanému tofu se mi moc sojanéza nehodila, tak jsem místo ní dala hořčici a kečup s trochou chilli), ještě jsem použila bylinkový salám, který není na fotce, přidala zeleninu a hotovo :)


Žádné komentáře:

Okomentovat