neděle 29. června 2014

BJD sraz Ostrava

Hi všichni,
dneska když jsem dělala na blogu pořádek mi do šlo že se mi nezveřejnil článek z 31.května z BJD srazu, takže tady je opožděně onen článek.

S Pájou (hachi) jsme navštívili sraz BJD panenek v Ostravě, já tam šla z důvodu, abych se rozhodla, která z velikostí mé budoucí panenky mi sedne nejvíc, protože přesto že o existenci BJD vím už skoro 5 let tak jsem žádnou ještě na živo neosahala :D
Na sraze byla většina lidí o dost starší než mi, protože jak už jsem se zmiňovala tyhle sběratelské panenky si málokdo mladší může dovolit jelikož jejich cena jde od pár tisíc až do opravdu astronomický částek, nejedná se jen o panenky tohle jsou charaktery a stvoření co mají duši.
Vždycky jsem počitala každou korunu, kterou můžu dát bokem na mou budoucí panenku a když jsem pak držela v ruce hlavu svého Yuliya už pro mě vysoká částka neznamenala nic, nedá se to popsat to se prostě musí zažít.
Někteří na srazech měli i víc jak 4 panenky v batozích, taškách i kufrech :D
Panenky se základně dělí podle velikostí na 1:6, 1:4, 1:3 a už dokonce i 1:1 ale tu by jste na sraze asi nikdy neviděli :D a co tohle znamená je to měřítko k lidskému tělu (pro ty kterým pořád vysvětluji co jsou měřítka tak třeba 1:6 znamená to, že kdybych člověka zmenšila šestkrát mám tuhle velikost panenky)
Na sraze bylo opravdu hodně účastníků a tím pádem opravdu velké množství doll.
Jako první jsme se seznámili se slečnami Yuki a Rolničkou s těma už nějak i zůstali, konečně jsem taky poznala Naďu která se věnuje hlavně vyrábění nábytku pro tyhle panenky a to na opravdu vysoké úrovni.
Většinu srazu jsem nosila na rukou Damianka (70cm) a Anyu (42cm). No a jak jsem se rozhodla už zřejmě víte, protože už mám doma Yuliyovu hlavu, který s tělem bude mít výšku 63 cm což je velikost 1:3 neboli SD.
MSD neboli 1:4 jsou sice lépe nositelné, lehčí, ale přišly mi jako panenky, kdežto SD Damianek byl prostě jako člověk, už vás může i obejmout a ten pocit, když mi seděl na klíně byl nepopsatelný jako by na mě sedělo něco živého, stejně tak bylo kouzelné když jsem viděla sedět samotného Arcidémona, který bych řekla byl i větší než Damian a jeho aura příjemně děsila všechny na sraze :D
Fotek moc nemám jelikož jsme tam byly jen chvíli, ale tak aspoň něco :D


takhle plné lavičky (i víc) byly na sraze tři plus ještě další osazenstvo (hlavně to velké) na dekách :D takže pro představu :D
 Ten rozcuchaný a tím pádem do obličeje neviditelný Damianek nemá chybu :D ale jde tu hezky vidět to srovnání velikosti :)

Žádné komentáře:

Okomentovat