pondělí 16. června 2014

Hlava box opening :D

Je to tady ještě pořád jsem z toho v šoku, ale konečně je doma a je můj a ten obličej je úžasný a nevím co říct takže držím zobák a dám sem fotky :D pozn. ještě nikdy jsem neobjímala pošťáka Oo  až dnes :D

Sexy krabice s pokladem uvnitř :3



aaaaa je venkuu  :3

 a protože kočka je moc mainstream tak potkan v krabici :D


7 komentářů:

  1. Už jsem zvědavá na to až bude kompletní ;)
    A potkan v krabici je super změna..xD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to já taky :D každopádně si cením prvního komentáře zrovna od tebe, když díky tvému Meimeiovi jsem kdysi propadla touze vlastnit taky tuhle krásu :)
      takže zdravím Meie a snad se někdy poznáme naživo :) protože pšttt ale Kvicka byla a je můj vzor a já jsem její dlouhodobý stalker o kterém neví :D

      Vymazat
    2. tak..Meimeiovi to určitě vzkážu..xD (a teď se asi začnu červenat..xD)

      Vymazat
  2. Taky jsem zvědavá jak bude vypadat kompletně :)

    OdpovědětVymazat
  3. Můj synovec dorazil. :D <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jo máš na čase začít šít a plést :D a zdraví tě :D

      Vymazat