neděle 29. června 2014

Ještě pořád jsem tady, neotrávila jsem se resinem :)

Hi všichni,
Poslední dobou jsou všechny mé články akorát o barvení vlasů nebo o BJD, ale taky je to to jediné co v poslední době zabírá můj čas.
No vzhledem k tomu, že jsem pořád na střední, tak mi teď začali prázdniny, upřímě patřím k té méně početné skupině lidí co prázdniny nenávidí, stačili by mi poloviční a né tak dlouhé dva měsíce :D.
Dny trávím šitím pro Yuliya, aby měl do začátku co nosit a trénováním face upu můj poslední byl pro monsterhigh panenku ze které zrovna tvořím mou milovanou mrtvou nevěstu.
Pak jsem si koupila další balík bílé samotvrdnoucí hmoty a budu dělat figurky Vincenta a Zíralky pro ty co neví jsou to taky postavy od Tima Burtona.
Co dál no, co se týče knih tak zrovna čtu Lotu a Lotku v němčině, ale jinak na knihy teď nemám moc náladu.
Za chvíli je Ostrakon, kde bych teoreticky měla být ve stánku od Křehké figurky ji pomáhat s prodejem a pak si stáhnu spoustu anime,seberu faceupové nářadí a pojedu na chatu si užít les a svobodu bez internetu.
A k psaní povídek ... poslední co jsem napsala byla Yuliyova krátká backstory a jeho životopis a zrovna před chvíli jsem si otevřela word že sepíšu co se mi dneska zdálo, jenže jakmile se zahledím na tu čistě bílou stranu, hned word zase vypnu a takhle to mám už docela dlouho, no sna se ta chuť něco psát brzo vrátí, nápadů mám dost jen je sepsat, to je problém.
No a poslední můj společný projekt s Aryen ... Matroschka Mädchen se taky nějak zasekl, ale snad se brzo zase dá do pohybu já už mám připravené fotky v cosplayi Megumi z Shiki a Aryen co vím chystá něco elfího takže jsme neumřeli. Říkám to hlavně proto že jak jsem koukala na statistiky tak sledovanost máme pořád a dokonce někde trojnásobně převyšuje počet Like naší stránky :D
https://www.facebook.com/czechhumandoll
Jo a ještě co se týče mého youtube kanálu tak teď zřejmě žádné nové video nebude, jediné co bych mohla zveřejnit je bloopers sestřih. a přijde mi že trapných videi už mám dost tak nevím :D
Takže tohle je, asi všechno co jsem měla na srdci a teď se loučím a přeji vám hezké prázdniny :)

Žádné komentáře:

Okomentovat