sobota 7. června 2014

Hlava ^^

Hi všichni.
Tenhle článek má podivný název, ale přijde mi asi nejvýstižnější :D U nás doma si už zvykli, že si většinou objednávám podivné věci a tentokrát mi přijde brzy domů vrchol podivnosti...koupila jsem od jedné slečny hlavu.

Dobře, dobře tak jsem na začátek trochu asi šokovala, ale teď to upřesním. Už hezkých pár let vím o existenci BJD ( asijských kloubových panenek) a chtěla jsem si pořídit vlastní, jenže vlastnictví téhle až reálné krásy není dvakrát levná záležitost a běžné ceny jsou v řádech tisíců až desetitisíců korun a jejich další dovybavení jako paruky, oči, face up, různé úpravy, oblečení a podobné věci vydají taky na pořádnou částku.
První moje slušná výplata z nárazové brigády šla na notebook a teprv po 4 letech se mi podařilo nastřádat dost peněz z různých brigád a ušetřit na splnění mého snu.
První problém tedy finance byl vyřešen, druhý problém byl výběr pohlaví ..měla jsem vždy jasno že chci kluka (pak se to zvrtlo povím dál) třetí problém byla velikost na sraze jsem se rozhodla že nejvíce mi sedí velikost SD která je v měřítku 1:3 k lidskému tělu a čtvrtý a nejzásadnější problém ...jaká je ta pravá ?
Hledala jsem už od začátku a vždycky mě to táhlo k Songovi od resinsoul jenže tenhle klučina byl v menší velikosti než jsem chtěla, ale přesto jsem se rozhodla že jakmile vyzvednu výplatu objednám ho...jenže pak se to zvrtlo.
Na BJD bazaru jsem objevila hlavu, naprosto dokonalou hlavu, ve správné velikosti a s naprosto famózním nosíkem a tvarem oček. Jednalo se ovšem o dívčí hlavu a to IMPLdoll Dorisy Basic takže jsem se opravdu rozmýšlela, jenže výhodou téhle hlavinky bylo, že by hezky vypadala i jako kluk, tak jsem napsala slečně prodávající jestli je ještě volná a když mi ihned odepsala že je, tak bylo jasno, hlava poputuje ke mě domů :)
Celou dobu si říkám, že to je možná i nějaké znamení, že po několikaletém čekaní jde najednou vše tak rychle :)
A teď zpět k hlavě, která mi způsobila ještě jeden zásadní problém ..bude výsledná doll holka nebo kluk ?
nad tímhle jsem zůstala vzhůru celou noc a nakonec i tohle našlo své řešení výsledná doll se bude jmenovat Yuliya (Louis) a nebude ani holka ani kluk :) a dostane dívčí tělo od mirodoll , které projde ještě malou modifikací a co bude teda zač ? to si nechám ještě pro sebe :P
Začátkem týdne odešlu slečně penízky, vyzvednu si svůj balík s objednaným msc a věcmi na face up a budeme čekat až doputuje hlava domů ;)
foto od prodávající
foto neznámé majitelky (google)
fotka společnosti

Takže již brzo hlava box opening :D
Zatím ;)

2 komentáře: