úterý 24. června 2014

Face up, aneb jak Yuliyo k obličeji přišel

HI všichni,
Už je to nějaký ten den co mám doma hlavu Yuliya (kdo neví tak viz. články v rubrice moje BJD )
No a jelikož Yuliyo přicestoval jako nahá hlavinka bez face upu tak nějaký logicky potřeboval, už od začátku jsem věděla že ho budu dělat sama a nikomu ho na face up nepošlu, protože jsem strašně hrrr hrrr kreativní člověk co si musí všechno dělat sám :D
Takže první face up pro Yuliya byl jen testovací pokus, abych si zjistila jak na to než se vrhnu na face up na ostro.
pokus č.1
obočí bylo křivé rozpité, linky rozmazané, byly tam šupinky a občas se mi povedlo zalakovat i nějaký bordel (prach) :D  takže hned druhý den šel tenhle face up dolů a Yuliyo putoval do krabice, jelikož já měla před zkouškou z poznávaní rostlin a neměla jsem čas.


Dneska jsem odevzdala poslední věc do školy a tím už pro mě začali prázdniny že je dokonce školy ještě 3 dny to pro mě nehraje roli :D přišla jsem domů a dostala jasnou vizi z čista jasna o Yuliyově face upu :D
Takže Yuliyo byl vytažen z krabice a začalo chystaní na další 4 hodiny strávené sezením na zemi a patláním jeho ksichtíku :D teď vám ukážu jak jsem na to šla :)

Co jsem použila:
1. pastely na základní vystínování obličejíku 2. akvarelové pastelky na linky, rty atd. 3.lepidlo na řasy 4.drobné štětečky 5. řasy (požila jsem ty nejjemnější vlevo dole) 6. nožík na nastrouhání pastelů 7.štípačky jsem potřebovala na piercingy 8. nůžky 9. strouhátko jelikož pastelky musí mít pořád dokonalou špičku 10. piercingy 11.vatové tyčinky 12. podkladová a fixační barva citadel 13. tvrdý papír na míchaní barviček z pastelů 14. Yuliyova hlava no a ještě mi tu chybí celkem podstatná guma, pinzeta a lesk
 a jak jsem postupovala (po každém úkonu hned zalakujeme a počkáme 10-15 min)
1. jsem dala dvě podkladové vrstvy
2. stínování uší
3. stínování nosíku a rtů
4. doladění rtů bílou akvarelkou
5.černé linky
6.stínování základu pro obočí
7.bílé linky na spodní víčko
8. obočí
9. doladění detailů
 10. řasy
 11.piercingy
a tohle je finální výsledek, který s poslední 13 vrstvou bude schnout do rána :) ještě po ní jsem dávala lesk na víčka  a rty
začala jsem ve 15:30 a skončila 19:55 :D takže si Yuliyo opět zabral celé mé odpoledne, tenhle face up oproti minulému dokonale vystihuje jeho podstatu, zatím co předchozí vypadal drsně a tak tvrďácky tenhle je bych řekla skoro až holčičí, uvidíme zítra s očkama a parukou :)
Tak se s Yuliyem loučíme a dobrou noc :)

Žádné komentáře:

Okomentovat